Mopedklan Mnichovo Hradiště

I Bůh jezdí na mopedu

  • Zvětšit velikost písma
  • Výchozí velikost písma
  • Zmenšit velikost písma
Home Rozdíly v provedení

Moped Stadion S11 - rozdíly v provedení, konstrukční změny aj.

Tisk PDF

Stadion S11 ve zlepšeném provedení

Moped Stadion S11 se vyráběl také ve zlepšeném provedení (bez zvláštního označení). Zlepšení spočívalo ve vybavení tachometrem umístěným do držáku na řidítkách a ektrickým 6 V bzučákem. Dálkové a potkávací světlo se u tohoto provedení přepíná na lévé straně řidítek umístěným trojpólovým přepínačem. Přepínač je kombinován s tlačítkem elektrického bzučáku. Standardní boční výfuk je nahrazen prodlouženým výfukem.

Stadion S11 ve zlepšeném provedení s kapotovanými řidítky

Světlomet s parabolou a tachometr je vestavěn do lisovaných kapotovaných řidítek. Moped je vybaven 6 V bzučákem. Dálkové a potkávací světlo se u tohoto provedení přepíná na lévé straně řidítek umístěným trojpólovým přepínačem. Přepínač je kombinován s tlačítkem elektrického bzučáku. Standardní boční výfuk je nahrazen prodlouženým výfukem.

S11 přední odpružená vidlice

Kolo je uloženo na hřídeli v krátkých suvných vahadlech, která jsou upevněna na čepech. Původní odpérováni vahadel je provedeno torzními pryžovými pouzdry, která jsou namáhána krutem. Toto provedení vahadel s pryžovými prstenci se neosvědčilo a výrobce je vyměňoval zdarma za nové. V novém provedení přední vidlice jsou pružícím elementem ocelové šroubovité pružiny s pryžovými dorazy o normální délce 125 mm, které jsou zasunuty v ramenech vidlice. S touto změnou byl také upraven tvar předního blatníku a vzpěry. Více informací

S11 držadla na rámu pro přenášení mopedu

První série tato držadla neměly vůbec, další série měly tato držadla dvě a pozdější série měly pouze jedno držadlo.

S11 stojánek

Původně byl tento moped opatřen jednoramenným pohotovostním stojánkem, od roku 1959 byl tento nahrazen dvouramenným. S úpravou souvisí samozřejmě také úprava rámu. Více informací

S11 rám

Napínací šrouby zadního kola.

S11 výrobní štítek

repliky provedení štítků

Starší mopedy měly štítek ve tvaru znaku s nápisem Stadion, číslo rámu bylo vyraženo na rámu, novější mopedy měly štítek s údaji o roku výroby, čísle rámu a motoru.

S11 palivový kohout

Palivový kohout se závitem M10x1,5 byl nahrazen závitem M10x1.

S11 palivová nádrž

K uchycení nádrže byly použity šrouby M8x20. Od v. č. 2000 je uchycení pomocí třmenu a šroubů M6x25.

Záchyt reakce přední brzdy

Změna od v. č. 3000.

S11 ráfky kol

Duralové fárky byly nahrazeny ocelovými chromovanými ráfky.

S11 brzdové víko

Brzdová víka, brzdové klíče a čelisti - nejprve průměr klíče 8 mm, později 10 mm. Od v. č. 3000 změněn záchyt reakce přední brzdy.

S11 řetěz

.

Aktualizováno Neděle, 05 Říjen 2008 12:48  

Přidat komentář